شركت "اورئال"(L'Oréal) برنامه جديدي ساخته است كه به مشتريان اجازه ميدهد رنگهاي موي مختلف را قبل از استفاده، با فناوري "گوگل لنز" بر روي موهاي خود ببينند و رنگ دلخواه و مناسب خود را انتخاب كنند.
به گزارش ايسنا و به نقل از انگجت، رنگ كردن مو روش جالبي براي تغيير و تنوع در چهره است، اما شما هرگز قبل از رنگ كردن موي خود نميدانيد كه نتيجه نهايي چه خواهد بود.
اكنون شركت لوازم آرايشي و بهداشتي "L'Oréal" با شركت "گوگل لنز" همكاري كرده است تا روشي سريع براي امتحان كردن رنگ مو به صورت مجازي ارائه دهد.
بدين صورت اگر فرد بين انتخاب دو رنگ مو مانده باشد و ميخواهد ببيند كدام رنگ مو برايش مناسب است، كافي است تا برنامه "لنز" را به كار بگيرد. اين برنامه، رنگ خاصي كه فرد به دنبالش است را روي موي وي نشان ميدهد تا كاربر بداند در صورت استفاده از اين رنگ مو به چه شكلي درميآيد.
اين سرويس از امروز در ۵۰۰ فروشگاه "والمارت" در سراسر ايالات متحده در دسترس است. اين روش آزمايش مجازي توسط شركت فناوري زيبايي "مديفيس"(Modiface) ساخته شده است كه شركت "L'Oréal" سال گذشته آن را خريداري كرده است.
"گوگل لنز" يك فناوري تشخيص تصوير است كه توسط گوگل به منظور ايجاد اطلاعات مرتبط با اشياء با استفاده از تجزيه و تحليل بصري مبتني بر شبكه عصبي طراحي شده است. اين فناوري اولين بار در رويداد ساليانه گوگل در سال ۲۰۱۷ رونمايي شد و ابتدا به عنوان يك برنامه مستقل ارائه شد، اما بعداً در برنامه دوربين استاندارد اندرويد جا گرفت.
اين اولين باري است كه "گوگل لنز" در صنعت زيبايي، خدمتي را ارائه ميدهد، زيرا تاكنون تنها در صنعت غذا، ترجمه و اكتشافات هنري مورد استفاده قرار گرفته بود.
محتواي زيبايي مجازي يك زمينه در حال رشد است و ميتوان از سرويس "AR Beauty" يوتيوب نام برد كه به كاربران امكان ميدهد رژ لبهاي مختلف را امتحان كنند يا سرويس "Target's AR" كه امكان ديدن آرايشهاي مختلف روي صورت كاربر را فراهم ميكند.
منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11043191.html


وكيل پايه يك دادگستري شخصا چه كارهايي را انجام مي دهد؟
چه سرعت اينترنتي لازم داريد؟
آي مك 27 اينچي اپل به روز شد
طراحي املاك شهر جديد هشتگرد
محدوديتهاي جديد در تبليغات اينستاگرامي